Ak dodaný tovar nesúhlasí s nákupným dokladom (obdržali ste iný tovar, v dodávke niečo chýba). Kontaktujte nás mailom alebo telefonicky najneskôr do dvoch pracovných dní.
 
Ak je dodávka mechanicky poškodená (zistíte mechanické poškodenie niektorého z produktov), kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, príp. poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. 
Neskoršie reklamácie prepravca neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená originálna páska, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás pomocou kontaktného formulára. V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte po jeho prevzatí kontaktujte ihneď kuriéra a nás do 24 hodín.
 
V prípade, že nie je spísaná výhrada v protokole prepravcu ohľadne poškodeného obalu či produktu, je brané, že bol tovar prevzatý nepoškodený a zákazník sa vystavuje nebezpečenstvu zamietnutia reklamácie.
 
 

EasyCookieInfo

Nájdete nás aj tu

  • NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.
  • Porovnanie cien
  • Heureka.sk - Porovnanie produktov a cien z internetových obchodov

Kontakt

Certifikát Heureka